Termeni și condiții
- Dispoziții inițiale
- Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, SC DS MAGRO S.R.L, C.U.I 49428302, J22/178/2024, , în calitate de vânzător și operator al e- shopului
cu adresa web www.dsmag.ro, și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.
- Aplicăm o abordare uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii, indiferent dacă sunt sau
nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile
pentru toți clienții noștri.
iii. Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e- shopul nostru. Sunt
aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți sau vizitând unul dintre magazinele noastre fizice.
- Încheierea acordului de cumpărare
- Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e- shopului sau al liniei
telefonice pentru clienți, fie personal, vizitând unul dintre magazinele noastre.
- În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda – plasată transmițând comanda prin pagina web sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 7 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin e- mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.
iii. Livrăm bunuri numai în cantități obișnuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în cazul
promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem
furniza.
- Pentru a trimite comanda în e- shop, faceți clic pe butonul „Comandă”. Atât condițiile de afaceri acceptate,
cât și informațiile din comandă se arhivează pe o perioadă de 6 ani. Dacă ați introdus date incorecte în
comandă, aveți opțiunea de a le corecta prin intermediul formularului de comandă sau al contului dvs. de client.
- Retragerea fără motiv
- Aveți dreptul, prin lege, să vă retrageți dintr- un acord încheiat pe internet sau prin telefon, fără a explica
motivul, în termen de 14 zile de la livrarea produselor. În compania noastră, orice cumpărător are dreptul de a
se retrage din acordul de cumpărare fără niciun motiv, în termen de 90 de zile de la livrarea produselor. Regula
este valabilă și în cazul cumpărăturilor efectuate în magazinele noastre fizice.
- Pentru a vă putea exercita acest drept, trebuie să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din
acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat. În acest sens, ne puteți contacta la comenzi@dsmag.ro sau
ne puteți suna la 0785196478.
iii. În cazul retragerii dumneavoastră din acord, vă vom rambursa costul de cumpărare a produselor. Dacă retrageți în termen de 14 zile de la livrarea produselor, aveți dreptul și la rambursarea costurilor de livrare, în
valoarea corespunzătoare modalității de livrare cu cele mai scăzute costuri. Dacă retragerea din acord are loc
mai târziu, rambursăm numai prețul de cumpărare a produselor. Sumele mai sus menționate vor fi rambursate
imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii. Este însă posibil, conform legii, să așteptăm să returnați
produsele, înainte de a efectua plata. În scopul rambursării sumei, vom folosi aceeași modalitate de plată pe
care ați utilizat-o pentru a achita costul cumpărăturilor, dacă nu convenim altfel.
- Este necesar să expediați produsele imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii, pe adresa
JUD. IASI, ORAS PASCANI, STR MOLDOEVI DN 28A sau să aduceți produsele
personal la magazinul nostru. Dacă vânzătorul trimite gratuit clientului, ca urmare a încheierii contractului,produse suplimentare („cadou”), și acest cadou trebuie returnat. În cazul în care clientul nu trimite furnizoruluiși cadoul oferit împreună cu produsele, furnizorul are dreptul de a amâna returnarea către client a prețului deachiziție al produselor până la returnarea cadoului. În primul caz, veți suporta costurile asociate returnăriiproduselor.
- Rețineți că veți fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință amanipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea sa
- Reclamații
- În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensație sub forma unui voucher. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. Aveți aceste drepturi și dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.
- Ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produselor, dacă acestea se manifestă în termen de doi ani de la livrarea acestora .
iii. Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nuservesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De
asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenziidumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrativeși nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorităunei modificări implementate de producător).
- Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la comenzi@dsmag.ro sau la 0785196478.
Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa str Moldovei dn 28a, jud. Iasi, oras Pascani, cod postal 705200, împreună cu formularul de reclamații completat,
În cazul în care completați formularul fără asistență din
partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia,precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră.
- Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingereaacesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.
- Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtareadefectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul decumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
vii. În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.
- Metoda de plată și de livrare
- Puteți selecta metoda de plată și de livrare din opțiunile pe care le oferim. Înainte de expedierea comenzii, vă vom notifica cu privire la metoda de plată selectată și la costurile aferente. În cazul în care clientul alege săplătească cu cardul de credit, acesta acceptă ca suma de plată să fie retrasă direct de pe cardul de credit înmomentul tranzacției.
- Metodele de plată și de livrare oferite în prezent, precum și prețurile aferente acestora, sunt dsponibile pe site.
iii. Datele de livrare prezentate au caracter informativ și se bazează pe termenele de livrare preconizate detransportatori.
- Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a produselor, în anumite cazuri.
- Diverse
- Oferim clienților noștri diverse reduceri, cadouri și alte vouchere. Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli,care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situație. Cu excepția cazului în care se prevede altfel,fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată și numai un singur voucher de același
tip poate fi folosit în cadrul aceleiași comenzi. Dacă nu se prevede altfel, reducerile nu pot fi combinate. Încazul în care valoarea voucherului cadou depășește valoarea cumpărăturii, diferența nu va fi transferată într- un
nou voucher, iar suma neutilizată nu va fi rambursată.
- În legătură cu cumpărătura efectuată, este posibil să primiți un chestionar de evaluare, de la o terță parte.
- Este posibil să fiți contactat în scopul verificării satisfacției dvs. cu privire la produsul ales; prin exprimarea
solicitării de trimitere a unui produs, vă dați consimțământul de a fi contactat.
- Oferim și serviciul Try It First, de care puteți beneficia la cumpărarea unui produs. Dacă, atunci când
cumpărați un produs, alegeți opțiunea „Mostră de testare – Try it First“, noi vă expediem, împreună cu produsul
cumpărat, și o mostră din același produs. Astfel, puteți testa mai întâi caracteristicile produsului cumpărat
folosind mostra, nefiind necesară desfacerea produsului. Dacă, după testarea mostrei, considerați că produsul
nu vă convine, îl puteți returna, nedesfăcut, pe cheltuiala noastră. Acest lucru nu afectează dreptul dvs. de a vă
retrage din contract.
- Informații generale
- În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze clientului ochitanță fiscală. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să înregistreze vânzarea on- line la autoritatea fiscală, încaz de defecțiune tehnică în termen de cel mult de 48 de ore.
- În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficiente, rapide și echitabile, pe caleextrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau
de prestare de servicii on- line încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site- ul www.housemag,ro, vă informăm cu privire la existența și la posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL(denumită în continuare „platforma SOL”). Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibilon- line, în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții caredoresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor menționate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de aaccesa platforma SOL la următoarea adresă de internet:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.
iii. Acordul va fi încheiat în limba română și se va afla sub incidența legilor României.
Prin plasarea acestei comenzi, vă exprimați acordul cu privire la primirea bonului fiscal în format electronic.
Bonul fiscal în format electronic va fi inclus în e- mailul de expediere a comenzii. Dacă doriți să primiți bonulfiscal imprimat pe hârtie, vă rugăm să îl solicitați prin e- mail, iar noi vă vom trimite bonul fiscal împreună cu comanda